Інтерент-магазин:
Графік роботи:
пн-пт з 9:00 до 21:00
сб-нд з 9:00 до 21:00
Хочу

Обмін і повернення

DIADEMA

Обмін і повернення

Ми розуміємо, що онлайн-покупка ювелірних виробів, які ідеально підходять саме для Вас, це важливий і ретельний процес. І хоча за законодавством України ювелірні вироби не підлягають поверненню (ПКМУ № 172), наша компанія поверне грошові кошти або обміняє придбані на сайті товари на альтернативний розмір або модель протягом 14 днів з моменту онлайн-покупки.


При поверненні ювелірні вироби повинні бути в первинному стані: опломбовані, з товарним ярликом, а також не мати ніяких ознак використання, пошкодження або зміни зовнішніх та якісних характеристик.

Що потрібно для повернення або обміну?

Для повернення або обміну необхідно:

- або товарний чек, або паспорт прикраси (товарний ярлик), або накладна «Нової Пошти»;

- опломбований виріб з товарним ярликом;

- ксерокопія документу для підтвердження особи покупця;

- заява про повернення або обмін товару.


Якщо Ви здійснили купівлю онлайн то можете зробити обмін або повернення в фірмових магазинах DIADEMA для обміну або повернення покупець:

1.Заповнює заяву про повернення або обмін товару.

2.Передає заяву з товаром в будь-який з наших фірмових магазинів.

3.Очікує на рішення про повернення або обмін 5-7 днів (даний час необхідний для проведення експертизи автентичності каміння і металів).

4.Отримує виріб на обмін або повернення грошових коштів обраним способом: або через систему повернення «Нової Пошти», або на картку, з якої була здійснена оплата, або на реквізити, надіслані на пошту support@diadema.ua.

По Україні для обміну або повернення покупець:

1.Заповнює заяву про повернення або обмін товару.

2.Відправляє виріб за допомогою служби доставки «Нова Пошта» без вказівки післяплати на відділення «Нової Пошти» №17 м. Вінниця (вулиця Василя Порика, 5а)

3. Очікує рішення про повернення або обмін 5-7 днів (даний час необхідний для проведення експертизи автентичності каміння і металів).

4. Отримує за допомогою служби доставки «Нової Пошти» обраний виріб на обмін або повернення грошових коштів: або через систему повернення «Нової Пошти», або на картку, з якої була здійснена оплата, або на реквізити, надіслані на пошту support@diadema.ua .

Повернення виробів відбувається виключно в наших фірмових магазинах «DIADEMA» або через відділення «Нової Пошти». Повернення виробів кур'єру «Нової Пошти» не допускається. Вироби, відправлені Вами із зазначенням післяплати, не будуть прийняті!

Особливості повернення і обміну:

1. Вироби зі вставками дорогоцінного, натурального кольорового каміння можуть підлягати поверненню або обміну тільки після проведення гемологічної експертизи чи огляду акредитованим ювеліром. Витрати за дані процедури оплачує клієнт або вони будуть вирахувані із суми коштів, що відшкодовуються. Сума витрат не перевищує 15% від первинної вартості виробу.

2. Витрати за пряму і зворотну доставку, а також комісію за післяплату і кур'єрську доставку - відшкодуванню не підлягають.

3. Повернення коштів при оплаті покупки кредитною карткою здійснюється на картку, з якої проводилася оплата.

4. Вартість покупки, сплаченої безготівковим розрахунком, буде зарахована на реквізити, з яких здійснювалась оплата.

5. Оплата, здійснена готівковим розрахунком, буде відшкодована або через систему повернень «Нової Пошти», або через наші фірмові магазини, або на реквізити, надіслані на пошту support@diadema.ua.

6. Обмін виробу може здійснюватися як на аналогічні вироби, так і на будь-які інші види виробів в будь-яких кількостях в рамках вартості виробу.

7. При обміні вироби на суму, нижче первинної вартості – різниця не компенсується, вище – проводиться доплата.

8. У разі, якщо товар не підійшов Покупцеві, або  в силу інших причин Покупець має бажання розірвати договір і повернути товар, замовлений на сайті www.diadema.ua, Покупець протягом 2-х тижнів повідомляє про таке бажання по e-mail або дзвінком на Горячу лінію.


Всі товари ТМ DIADEMA Ви можете обміняти або повернути в наших фірмових магазинах в робочий день з 9.00 до 18.00, або Ви можете надіслати товар «Новою Поштою». Для цього Вам потрібно зателефонувати на гарячу лінію (067) 328 00 37 або написати на електронну пошту support@diadema.ua і повідомити про Ваше рішення. Після чого наш менеджер допоможе Вам здійснити повернення або обмін товару.

Ми не приймаємо повернення, якщо виріб перебуває в будь-якому стані, відмінному від його початкового, або сплинуло більше 14 днів з дня покупки.